مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس رویایم بود ، بارسلونا بهترین بازیکنان جهان را در تیمش دارد

یوونتوس رویایم بود ، بارسلونا بهترین بازیکنان جهان را در تیمش دارد

پائولو دیبالا می گوید بازی کردن برای یوونتوس رویایی است که محقق شده و در مورد لئو مسی و کریستیانو رونالدو هم صحبت کرد:

 

بازی کردن در تیمی مثل یوونتوس رویایی است که به حقیقت پیوست، باشگاه بسیار مهمی است و پیوستن به آن در سن 22 سالگی احساسی است که قادر به وصف آن نیستم. قدمی اساسی و رو به جلو در دوران حرفه ایم بود. وقتی در باشگاه بزرگی مثل یوونتوس بازی می کنید نمی توانید بی خیال باشیدو زمان زیادی هم ندارید.آلوارو مورراتا پسر خوبی است، ما الان با هم دوست هستیم. وقتی در پالرمو بودیم و او در یووه بود، خطای خیلی بدی یک بار رویم انجام داد، اما زمان می گذرد. او وقتی به یووه آمدم به من پیام داد و خوشامد گفت.اما همیشه به شوخی به او می گویم که یک روز آن خطا را تلافی خواهم کرد.

 

مسی و رونالدو؟

 

وقتی الگوی شما (مسی) می گوید که در مسیر صحیحی هستید، باعث افتخار است. این بدان معنا ست که دارید خوب کار می کنید و باید بهتر شوید و ادامه دهید. کریستیانو رونالدو کلاسش را در هر بازی نشان می دهد، جدی می گویم، او مهاجم فوق العاده ای است، او می تواند هر توپی را تبدیل به گل کند. در حال حاضر رئال تحت نظر یک مربی جدید کار می کند و دشوار است که در مدت زمانی کوتاه تیم را به شکل دلخواهتان وادار به بازی کنید.

 

قهرمان این فصل لیگ قهرمانان؟

 

بارسلونا بهترین بازیکنان جهان را در تیمش دارد ، هیچ تیمی در خط حمله در سطح آنها نیست. مهاجمان آنها بازیکنان بسیار جالبی هستند. فکر می کنم بارسلونا و بایرن مونیخ قدرتمندترین تیم های حاضر در این فصل لیگ قهرمانان هستند، یکی از این دو باشگاه فینال میلان را فتح خواهد کرد.

 

مسیرم زندگی ام؟

 

من از روستایی بسیار کوچک آمده ام ، یک جای صعب العبود ، وقتی پدرم مرد ، ۱۲ ساله بودم ، متاسفانه فرصتی نبود که او که او اتفاق هایی که برایم افتاد را ببیند ، او دیگر با من نیست و این ناراحتم می کند ، اما شاید اینکه اینقدر زود از دستش دادم کمکم کرد که پخته شوم و رشد کنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: